A Variety jelentése szerint a Performance Research és a Full Circle Research Co. közös, reprezentatív felmérést készített 1000 amerikai bevonásával. A kutatás többek között azt az eredményt produkálta, hogy a résztvevők 70%-a inkább nézne egy új mozibemutatót az otthonában, online, mint moziban. 17% a bizonytalan, és csupán 13% válaszolt úgy, hogy inkább nagyvásznon nézne premiert.
A komédia a legvonzóbb a résztvevők számára, hogy visszatérjenek a moziba. A dráma mondjuk lett a második 35%-kal. 33% szuperhősfilmekre menne.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.